Hej och hå vad tiden går!

Herregud helt glömt bort bloggen och allting haha! var ett tag sen nu, sist jag skrev var jag i v17? enligt inlägget men efter RUL så visade det sig att jag bara var i v16 (och inte 18 som vi då trodde) så med andra ord var jag i v15? när jag sist skrev :)
 
 
Snabb uppdatering sedan sist: Allt var bra på RUL och fick BF 17 juli (ovanligt att det skulle bli 17) , gjorde en könsbestämmning i v26(eftersom hon på rul inte var säker) och Det visade sig att vi väntar en till Liten flicka <3 Och allt går som det ska! åkte dock på foglossning som började i v17-18 någon gång och har hållt i sig sedan dess och är nu sjukskriven pga den! Joline växer och har blivit stor och säger hur mycket ord som helst, dom kommer på löpande band! och jag växer och blir större och större. värmen har kommit och håller förhoppningsvis i sig :)
 
 
IDAG: Var jag hos BM och allt såg bra ut, hjärtljud på 148 , Sf mått på 31, och Lillan låg långt ner men dock inte lagt sig tillrätta ännu, och alla mina värden var bra. och jag har hittills gått upp 8 kg vilket jag är mer än nöjd med :) Dock så har jag gått från mittersta kurvan till översta sen sist på SF måttet så vi ska ha lite koll så jag inte hamnar över översta strecket eller att det håller i sig så jag ligger på översta för då blir det nog en viktuppskattning på Lillan så hon inte blir alltför stor :)
Ja det var väl det för den här gången. Jo just det jaa Jag är ju numera i V30 :D <3 tiden går sjukt fort!
slänger även in en magbild från idag =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nathalie Westin

En Blogg Om Livet Som Mamma & Gravid

RSS 2.0