Järnbrist?

tror mitt järn börjar bli dåligt, har börjat få kramp i vaderna och är så fruktansvärt trött att jag skulle kunna sova dygnet runt och ändå vara trött.  speciellt de där med kramp i vaderna är ett tecken på att mitt järn är påväg ner, var iaf så i förra graviditeten. Men ska inte till BM förens efter rul någon gång, men funderar på om man kanske ska ringa o få sig en tid så man kan kolla mina värden innan dess!
 
Behöver städa här hemma idag egentligen men orken finns verkligen inte, men ska försöka plocka lite och dammsuga iaf :)
 
Joline går runt på heltid nu! kryper inte så ofta längre bara när hon ska snabba sig någonstans =) så äntligen vågade hon släppa taget och gå! imorse klättrade hon även ner för våran säng själv haha, aldrig hänt innan sen att vi vet att hon kunnat eftersom hon klättrar upp o ner i soffan hela tiden är en annan sak haha :)
 
 
 
Mammas fina prinsessa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nathalie Westin

En Blogg Om Livet Som Mamma & Gravid

RSS 2.0