Höst

Dom 2 finaste jag har på bild <3
 
idag är en sån där fruktansvärt seg och tråkig höstdag kallt och jävligt ute så myser ner mig här under filten med datorn i knät medans Joline sover, för sen blir det full fart igen :) Andreas slutar inte förens 16 idag så bara att vänta på att han kommer hem, sen blir det mat potatis pannbiff och gräddsås och med stekt lök till såklart. ska bli super gott :)

pappa har ju legat inne på sjukhus här nu i 4 dagar med dubbelsidig lunginflammation, men ikväll kommer han hem så imorgon beger jag mig till hålan svanesund för att hälsa på han och kommer även stanna över natten och Joline följer såklart med :) sen ska jag nog även hälsa på lite vänner när jag ändå är där så blir nog en sväng till mickan, sen eventuellt på torsdagn så åker jag till Varekil och hälsar på Lina och även Lotta innan jag beger mig hemåt igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nathalie Westin

En Blogg Om Livet Som Mamma & Gravid

RSS 2.0