Gott!

Hejhej!

Idag blev det kycklingwok till middag och Joline tyckte nog det var gott så som hon åt :) ja jag tyckte självklart att det var gott själv också haha. Andreas jobbar kväll idag så han kommer hem om ungefär 1 timma. alltid lika långtråkigt gillar bättre när han jobbar dag :)

jag sitter här med alla djur runt mig i en ring ungefär haha kollar på tv och Joline sover.

skulle ju sluta röka förra veckan gick 4 dagar men sen gick det inte längre den 4e dagen(vilket också är min jobbigaste dag) men just nu har jag inga cigg men Andreas köper med på vägen hem gullig som han är <3

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nathalie Westin

En Blogg Om Livet Som Mamma & Gravid

RSS 2.0