Dålig uppdatering

Fy vad jag är kass på att uppdatera bloggen, glömmer av den hela tiden! haha.

Börjat träna här hemma känner att det är dags att få bort de här fula gravidkilona nu! har skaffat mig motionscykel,pilatesboll och träningsband :) känner mig lite duktig iallafall.

och Joline kryper och går mot gåvagnar och går runt bord mammas duktiga tjej <3
Tog även hål i öronen på henne igår och hon var så duktig så (undra hur många som sitter med bittra miner bakom skärmen nu?) så fruktansvärt många som är emot att ta hål i öronen på så små barn men orkar faktiskt inte bry mig :)

Joline är nu mera 10 månader och 74,5cm lång <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nathalie Westin

En Blogg Om Livet Som Mamma & Gravid

RSS 2.0