Födelsedag + Julafton

Sitter och planerar lite inför Jolines 1 års dag vilket är om nästan exakt 1 månad så kollar lite efter presenter och planerar lite med tårtor osv! herregud vart tog tiden vägen? känns som igår hon kom till världen och allt var kaos pga hennes infektion så vi hamnade på neo i ca 1 vecka, och nu blir hon snart 1 år mammas älskling <3

sitter även och kollar efter Julklappar till Både Joline och övriga barn i släkten. resterande människor vet jag redan ungefär vad jag ska köpa till dom. Men jaa det gäller att vara ute i god tid ;)


Kommentarer
Mamma Maria

Ja det går fort, här börjar det också planeras för lillkillens 1-årsdag (3 november). Vad ska bakas? Vilka ska bjudas etc. :)

Svar: För fort :) ja man funderar verkligen hur allt ska bli, här hemma har vi inte bestämt riktigt ännu, men lutar åt att det blir smörgåstårta till oss vuxna och tårta till barnen =)
Nathalie

2012-10-17 @ 16:22:57
URL: http://mammamaria.nu
Caroline

Hej på dig! Jag heter Caroline och skribent för tidningen Vi Föräldrar. Superfin blogg! Jag ska skriva ett reportage för den tidningen som jag undrar om du vill vara med i? Maila mig, så kan jag berätta mer. [email protected]

2012-10-17 @ 20:07:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nathalie Westin

En Blogg Om Livet Som Mamma & Gravid

RSS 2.0