Godmorgon

vaknade av att joline inte tänkte sova mer så det var bara att gå upp:) igår när jag skulle lägga mig så låg Andreas o frös och skaka som bara den då hade febern stigit, usch tycker faktiskt synd om honom! men Joline var snäll iaf för hon vaknade precis innan jag lade mig i sängen och ville ha mat vilket gjorde att hon sov till 7 imorse vaknade då och ville ha mat sen vaknade hon vid 10 och ville ha mat igen sen kl 11 vakna hon och skulle upp hehe underbara unge <3

Får se vad vi hittar på idag för Andreas sover fortfarande och är som sakt sjuk, men jag kanske tar en sväng upp till Martin och Angelica och hälsar på =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nathalie Westin

En Blogg Om Livet Som Mamma & Gravid

RSS 2.0