Barnvakt

Även idag har jag och andreas vart barnvakter åt alicia och tintin för dom skulle hämta lite möbler.
Så varit full fart hela kvällen, även andreas vänner josephine och issa har varit här en stund ikväll.
trevligt trevligt. Nu har Andreas gått till affären med tintin, medans jag stannade hemma med Joline och Alicia.
Fast Joline lade jag precis så hon sover och alicia somnade i fåtöljen(fick flytta henne från golvet där hon somnade första gången) hehe, så jaa nu är jag i princip ensam iallafall haha.

men Andreas är nog snart tillbaka. och Alicia och tintin blir nog hämtade om någon halvtimma-timma.
och kl 22 är det dags att se på Bigbrother och kolla på den otroligt blåsta människan Hanna som är med,
hon är verkligen dum i huvudet haha!! stackars människa!
Aja Nattinatti på er :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nathalie Westin

En Blogg Om Livet Som Mamma & Gravid

RSS 2.0